2015-11-28

Udazkena Labegaraietan


Udazkenaren eguzki izpiak eta koloreak aprobetxatzeko pare bat domeka goizetan Labegaraieta inguruan ibili gara marrazten. Hemen lagatzen dizkizuet ofizina inguruko bat, eliza osteko ortuko beste bat, eta errekan egindako pare bat.

Para aprovechar los otoñales rayos de sol y el color con el que todo lo tiñen, durante un par de domingos hemos estado dibujando en la zona de Altos Hornos. Os dejo un dibujo de la zona de la oficina, uno de las huerta de detrás de la iglesis y un par hechos en el río.








2015-11-15

Amurrio, 49th 1/2 sketchcrawl

Atzo, azaroaren 14an Amurrion egon ginen beste sketchcrawl bat egiten.
Gorkak, antolatzaileak, postalik gabeko herria bezala aurkeztu zigun arren, bazegoen zer marraztu Amurrion.
Hemen lagatzen dizkizuet nik bertan egindakoak.

Ayer, 14 de noviembre celebramos un sketchcrawl en Amurrio.
Gorka, el organizador, nos presentó Amurrio como un pueblo sin postales, pero si que había muchas cosas que dibujar.
Aquí os dejo lo que yo hice.
 ---
 Goizeko saioan, Refor-era inguratu ginen Maite eta biok. Joan-etorriak pentsatzen genuen baino denbora gehiago eman zigunez, ez nuen asko marraztu.

Por la mañana Maite y yo nos acedrcamos hacia el Refor, La caminata nos llevó más tiempo de lo que pensabamos por lo que no dibujamos mucho.


Hamaiketako orduan Atxubi tabernara inguratu ginen. Atxubiko Vicente eta Anak sekulako hamaiketakoa eskeini ziguten, eta gu bertan marraztu genuena oparitu genien ezkertzeko.
Nik lokalaren barrenean dagoen zaldia marraztu nuen. Zaldia Vicentek berak egindakoa da, hondartzan aurkitutako egur zatiekin.

A la hora del aperitivo nos acercamos al bar Atxubi, donde Vicente y Ana nos invitaron a un aperitivo impresionante. Como agradecimiento les entregamos los dibujos que hicimos allí. En mi caso dibujé el caballo que reposaba al fondo del local, realizado por el propio Vicente con trozos de madera recuperados en la playa.


Eguzkia irtenda zegoen, gu entonatuta, eta Urrutia jauregiaren landan plazari izena ematen dion etxea marraztu nuen.

El sol ya había salido, estabamos entonados, y en la plaza del palacio Urrutia me dediqué a dibujar el edificio que da nombre al lugar.



Bazkaltzeko orduan, beti bezala, bata besteari erretratutak egiten jardun genuen. Baina mantela urdina zen!!! koadernoan egin behar izan genituen.

Durante la comida -¡faltaría más!- nos dedicamos a retratarnos los unos a los otros. Pero esta vez los manteles eran azules.... y tuvimos que usar el cuaderno.

 

 

Arratsaldean, eguna bukatzeko, Likorearen museoa bisitatu genuen eta baita bertan, Acha destilerietan, egiten dituztenak dastatu ere!

Por la tarde, para rematar el día, visitamos el museo del Licor. Y también probamos los productos que fabrican en las destilerías Acha.
 

Atentzioa deitu zidan Vodka beltzak zeukan kolorea. Ez zen beltza berde esmeralda baizik.
Paperean ere oraindik kolore berdea nabaritzen da.

Me llamó la atención el color del vodka negro, que no era negro sino verde esmeralda.
Todavía se nota el tono verde en el papel.





2015-11-08

Izkue, Nafarroa


Urrian egindako pare bat sketch igotzen ditut oraingoan;  Izkuen, Nafarroan, marraztutakoak

En esta ocasión subo un par de sketches que hice en octubre en Izkue, Nafarroa.