2011-11-20

Modelo bila telebistan

Erretratuak egiten saiatzen jarraitzen dut. Oraingoan telebistatik hartu ditut modeloak.
Oso mugikorrak dira telebistan agertzen diren aurpegiak, segituan desagertzen dira; baina lagundu didan aurkikuntza egin dut: teknologia berriek telebistaren irudiak izoztea lortzen dute.
Sigo intentando dibujar retratos. Esta vez he elegido la televisión para buscar modelos; aunque en este medio las caras se mueven mucho y desaparecen rápidamente, he hecho un descubrimiento que me ha ayudado mucho: las nuevas tecnologías permiten congelar las imágenes.






2 comentarios:

  1. Kaixo Pili, erretratu politak egiten dituzu. Nik ere telebistatik erretratuak egitearena probatu dut, irudiak geldi jarri, zuk esan bezala, eta erretratu azkarrak egiten saiatzen naiz noiz behinka. Besarkada bat lagun.

    ResponderEliminar
  2. Eskerrik asko Ramon!
    Ze zaila den niretzat erretratuena. Eta are zailago marrazkiak modeloaren antza edukitzea!

    ResponderEliminar